Fortæller du historier om dig selv?
okt 6, 2020
Når du kigger på din eksterne kommunikation i din virksomhed, hvem og hvad handler den så om? Chancen er, at den hovedsageligt handler om dig, og hvad du kan tilbyde potentielle kunder.
PR – er det så vigtigt som alle går og siger?
jan 27, 2020
I dette blogindlæg vil vi gøre dig klogere på hvad PR egentlig er, og hvorfor det er så vigtigt som alle går og siger, selv i byggebranchen. Lad os nu bare kalde en spade for en spade!Forklaret på godt dansk står PR for public relation, altså offentlig relation. PR...
Populære LinkedIn indlæg
jan 27, 2020
I vores seneste blogindlæg delte vi relevant viden omkring brugen af hashtags på LinkedIn, og hvordan hashtags kan øge synligheden af dine LinkedIn indlæg og dermed din virksomhed. (Læs mere her) I forbindelse med synlighed af din virksomheds LinkedIn indlæg, vil vi i...
Brug af #hashtags
jan 27, 2020
Hvordan kan du synliggøre virksomhedens LinkedIn profil, indlæg, artikler og andet? I et tidligere blogindlæg omkring brugen af LinkedIn og hvorfor Linkedin er værdiskabende for dig og din virksomhed, listede vi 6 gode god og fif (Læs mere her) I denne forbindelse...
Does and Don’ts – Trykte markedsføringsmaterialer
jan 27, 2020
Hvordan kan du synliggøre virksomhedens LinkedIn profil, indlæg, artikler og andet? Digital markedsføring og kommunikation spiller i dag en stor rolle, når det kommer til virksomhedernes måde at synliggøre sig på. Men betyder det at vi skal glemme alt om trykte medier...
Gør brug af LinkedIn
jan 24, 2020
I dette blogindlæg vil vi gøre dig klogere på brugen af LinkedIn og hvorfor LinkedIn er værdiskabende for dig og din virksomhed. Uanset hvilken branche du befinder dig i, kan brugen af LinkedIn skabe værdi. Dette gør sig også gældende for virksomheder inden for...
Udnyt dine kundereferencer
jan 21, 2020
I dette blogindlæg vil vi gøre dig klogere på brugen af kundereferencer. Uanset hvilken branche du befinder dig i, kan kundereferencer skabe værdi for dig og din virksomhed. Dette gør sig således også gældende inden for byggebranchen. Kundereferencer handler i bund og...
Overblik over messer 2020
jan 3, 2020
Messer er gode værktøjer til at vise produkter frem, netværke og til at skaffe potentielle kunder. Der findes mange forskellige messer; både messer med et bredt fokus og nichemesser.
Få flere ordrer i bogen efter messen
dec 10, 2019
Efter messen er overstået er det tid til at gøre status. Nåede I jeres mål? Hvor mange visitkort fik I delt ud, og hvor mange modtog I? De visitkort, I tog imod, kan være værdifulde leads til jeres forretning.
Kompetente medarbejdere er nøglen
nov 5, 2019
Du er nu helt klar med din stand, materialer med mere og messen nærmer sig. Du mangler dog lige et ret vigtigt element; dit personale. Personalet er altafgørende for, om du når dine mål på messen.
Sådan bliver du husket på messen
okt 4, 2019
Nu har du styr på alt dit indhold til messen og du er faktisk lige ved at være der. Men hvordan sikrer du dig, at din virksomhed skiller sig ud og bliver husket? Du skal have med i dine overvejelser, at det skal være en oplevelse for dine kunder at besøge din stand. På den måde er du sikker på, at dine gæster husker dig og din virksomhed efter messen og måske endda anbefaler din stand til andre.
Knivskarp kommunikation og design
sep 3, 2019
Når du har styr på dit formål med udstillingen, din målgruppe og hvordan du når dem, skal du have styr på selve konceptet. Det er her, du skal give gæsterne og deltagerne på messen noget, de kan huske din virksomhed på.
Det skal du have styr på før messen
aug 2, 2019
Du har besluttet dig for, at din virksomhed skal vises frem på en messe. Måske har du også styr på, hvilken messe det skal være og har allerede lagt et budget. Dette er dog blot få af mange punkter, som du skal have styr på inden messen.
Gæsteblog: Brand dig selv gennem content marketing
jul 12, 2019
At skabe opmærksomhed omkring sin virksomhed er en kunstart, som kræver de helt rette kompetencer, men også den helt rigtige strategi. Derudover er der mange kanaler at vælge imellem, hvilket gør billedet endnu mere sløret, fordi hvad er den rigtige kanal for din...
Hvornår skal du sende din pressemeddelelse?
jul 9, 2019
Som med meget andet, handler pressemeddelelser om timing. Der er gode og mindre gode tidspunkter at sende en pressemeddelelse ud, men det er svært at sige konkret hvornår. Det handler om indholdet og aktualiteten af indholdet. Hvis din pressemeddelelse handler om et...
Hvorfor anvende employer brand(ing)?
maj 20, 2019
Employer branding kan tage tid at inkorporere som marketingsredskab, men det kan vise sig at være tid som er godt givet ud, for samlet set giver employer branding: Færre fejlrekrutteringer Kortere time-to-hire Lavere cost-per-hire Lavere personaleomsætning Øget...
Hvad er employer branding?
maj 15, 2019
Employer branding er et effektivt markedsføringsredskab, hvad enten du er nyopstartet eller etableret virksomhed. Employer branding er en markedsføringsindsats, som din virksomhed sætter ind for at brande sig som en attraktiv arbejdsplads, med det formål at holde på...
Hvorfor du skal bruge storytelling i din markedsføring
apr 14, 2019
Storytelling er et effektivt redskab, når det kommer til content marketing. Gennem historiefortælling kan du få skabt målbare resultater, hvad enten det er at skaffe loyale kunder, styrke dit brand, skabe mere salg eller noget helt fjerde. Hvor virksomhederne førhen...
Sådan skriver du et godt blogindlæg
apr 8, 2019
I tråd med det forrige indlæg om brugen af blog i din marketing, får du her nogle tips og tricks til, hvordan du skriver et godt blogindlæg. Det kan nemlig være svært at komme i gang med at blogge, særligt i forhold til hvad du skal blogge om. Før du går i gang med at...
Hvad er PR egentligt?
mar 30, 2019
PR er en forkortelse for Public Relations, der skaber og opretholder en virksomheds image. Forhold er noget af det vigtigste, når det kommer til virksomhedens image. Både forhold til kunderne, investorer, medarbejdere, samarbejdspartnere og offentligheden. Uden disse...
Hvorfor du skal bruge blogging som et redskab i din marketing
feb 15, 2019
Blogindlæg er et fantastisk redskab i din content marketing, fordi du herigennem får mulighed for at dele ud af din viden og vise din ekspertise til omverdenen. Samtidig hjælper blogindlæg også til en bedre placering i Googles organiske søgeresultater. Det at skrive...
Den succesfulde kontakt med medier og journalister
jan 31, 2019
Når du har en god historie at fortælle fra din virksomhed, gælder det om at nå ud til medierne med den. På den måde kan den blive delt ud til et publikum, der vil blive inspireret og fanget af din historie, og få kendskab til din virksomhed. Men at få skabt kontakt...
Hvad er owned media?
dec 20, 2018
Paid, Owned, Earned og Shared Media. Hvad betyder disse begreber, og hvad er forskellen på dem? Vi vil forsøge at uddybe hver enkel af disse medietyper fordelt på fire forskellige blogindlæg. Det første, vi vil dykke ned i, er Owned Media. Er du i kontrol? Owned Media...
PR succes tager tid
nov 18, 2018
Warren Buffett har før udtalt, at det tager 20 år at bygge et omdømme. Jeg tror ikke, vi er helt enige i, at det nødvendigvis tager så lang tid (mindre kan også gøre det), men om ikke andet er der en god pointe i hans udtalelse. PR handler rigtig meget om...
Sådan skriver du en god overskrift
okt 18, 2018
At skrive en god overskrift er meget essentielt for at skaffe interesse og deraf clicks/besøgende. Vi giver dig derfor her lidt tips og tricks til, hvordan du skriver den bedst mulige overskrift. Vær specifik Skriv det vigtigste først i din overskrift....
DERFOR skal du ringe til en journalist, inden du sender din pressemeddelelse
sep 18, 2018
Hvor mange e-mails sletter du dagligt uden at åbne dem? Tag det nummer og gang med 2 eller 3, og så har du nummeret på det antal uåbnede mails, som en journalist sletter hver dag. Journalister bliver oversvømmet med e-mails i deres indbakke. Du og din...
Fejl, du begår, når du skal måle på effekten af din PR og Kommunikation
aug 18, 2018
Det er ikke nok blot at lave en PR-kampagne. Du skal også have et mål for din kampagne, så du efterfølgende kan måle på bundlinjen, om kampagnen har gavnet. Uden måling kan du ikke påvise, om kampagnen har været en succes eller ej. Men hvad måler du så på?...
Derfor skal du IKKE hyre et PR- og Kommunikationsbureau
aug 18, 2018
Hvilken selvmodsigende overskrift på, hvad der er vores første blogindlæg. God start! Vi tilbyder en service, som er kendt i forvejen og dermed ikke unik. Det betyder også, at du jo selv kan håndtere din PR og din kommunikation. Det er det samme, hvis du...