Blog

Vi ved bestemt ikke alt, der er at vide om PR og kommunikation. Man kan nemlig altid blive klogere og dygtigere. Men vi ved alligevel en del, og vi deler gerne vores viden med dig. Så på med læsebrillen, og sæt dig godt tilrette.

Den succesfulde kontakt med medier og journalister

Når du har en god historie at fortælle fra din virksomhed, gælder det om at nå ud til medierne med den. På den måde kan den blive delt ud til et publikum, der vil blive inspireret og fanget af din historie, og få kendskab til din virksomhed. Men at få skabt kontakt...

læs mere

Hvad er owned media?

Paid, Owned, Earned og Shared Media. Hvad betyder disse begreber, og hvad er forskellen på dem? Vi vil forsøge at uddybe hver enkel af disse medietyper fordelt på fire forskellige blogindlæg. Det første, vi vil dykke ned i, er Owned Media. Er du i kontrol? Owned Media...

læs mere

PR succes tager tid

Warren Buffett har før udtalt, at det tager 20 år at bygge et omdømme. Jeg tror ikke, vi er helt enige i, at det nødvendigvis tager så lang tid (mindre kan også gøre det), men om ikke andet er der en god pointe i hans udtalelse. PR handler rigtig meget om...

læs mere

Sådan skriver du en god overskrift

At skrive en god overskrift er meget essentielt for at skaffe interesse og deraf clicks/besøgende. Vi giver dig derfor her lidt tips og tricks til, hvordan du skriver den bedst mulige overskrift. Vær specifik Skriv det vigtigste først i din overskrift....

læs mere

Derfor skal du IKKE hyre et PR- og Kommunikationsbureau

Hvilken selvmodsigende overskrift på, hvad der er vores første blogindlæg. God start! Vi tilbyder en service, som er kendt i forvejen og dermed ikke unik. Det betyder også, at du jo selv kan håndtere din PR og din kommunikation. Det er det samme, hvis du...

læs mere

Nyhedsbrev

Modtag fremover alle nye blogindlæg direkte i din indbakke.