Gæsteblog: Brand dig selv gennem content marketing

At skabe opmærksomhed omkring sin virksomhed er en kunstart, som kræver de helt rette kompetencer, men også den helt rigtige strategi. Derudover er der mange kanaler at vælge imellem, hvilket gør billedet endnu mere sløret, fordi hvad er den rigtige kanal for din...

læs mere

Hvornår skal du sende din pressemeddelelse?

Som med meget andet, handler pressemeddelelser om timing. Der er gode og mindre gode tidspunkter at sende en pressemeddelelse ud, men det er svært at sige konkret hvornår. Det handler om indholdet og aktualiteten af indholdet. Hvis din pressemeddelelse handler om et...

læs mere

Hvorfor anvende employer brand(ing)?

Employer branding kan tage tid at inkorporere som marketingsredskab, men det kan vise sig at være tid som er godt givet ud, for samlet set giver employer branding: Færre fejlrekrutteringer Kortere time-to-hire Lavere cost-per-hire Lavere personaleomsætning Øget...

læs mere

Hvad er employer branding?

Employer branding er et effektivt markedsføringsredskab, hvad enten du er nyopstartet eller etableret virksomhed. Employer branding er en markedsføringsindsats, som din virksomhed sætter ind for at brande sig som en attraktiv arbejdsplads, med det formål at holde på...

læs mere

Hvorfor du skal bruge storytelling i din markedsføring

Storytelling er et effektivt redskab, når det kommer til content marketing. Gennem historiefortælling kan du få skabt målbare resultater, hvad enten det er at skaffe loyale kunder, styrke dit brand, skabe mere salg eller noget helt fjerde. Hvor virksomhederne førhen...

læs mere

Sådan skriver du et godt blogindlæg

I tråd med det forrige indlæg om brugen af blog i din marketing, får du her nogle tips og tricks til, hvordan du skriver et godt blogindlæg. Det kan nemlig være svært at komme i gang med at blogge, særligt i forhold til hvad du skal blogge om. Før du går i gang med at...

læs mere

Hvad er PR egentligt?

PR er en forkortelse for Public Relations, der skaber og opretholder en virksomheds image. Forhold er noget af det vigtigste, når det kommer til virksomhedens image. Både forhold til kunderne, investorer, medarbejdere, samarbejdspartnere og offentligheden. Uden disse...

læs mere

Hvorfor du skal bruge blogging som et redskab i din marketing

Blogindlæg er et fantastisk redskab i din content marketing, fordi du herigennem får mulighed for at dele ud af din viden og vise din ekspertise til omverdenen. Samtidig hjælper blogindlæg også til en bedre placering i Googles organiske søgeresultater. Det at skrive...

læs mere

Den succesfulde kontakt med medier og journalister

Når du har en god historie at fortælle fra din virksomhed, gælder det om at nå ud til medierne med den. På den måde kan den blive delt ud til et publikum, der vil blive inspireret og fanget af din historie, og få kendskab til din virksomhed. Men at få skabt kontakt...

læs mere

Hvad er owned media?

Paid, Owned, Earned og Shared Media. Hvad betyder disse begreber, og hvad er forskellen på dem? Vi vil forsøge at uddybe hver enkel af disse medietyper fordelt på fire forskellige blogindlæg. Det første, vi vil dykke ned i, er Owned Media. Er du i kontrol? Owned Media...

læs mere

PR succes tager tid

Warren Buffett har før udtalt, at det tager 20 år at bygge et omdømme. Jeg tror ikke, vi er helt enige i, at det nødvendigvis tager så lang tid (mindre kan også gøre det), men om ikke andet er der en god pointe i hans udtalelse. PR handler rigtig meget om...

læs mere

Sådan skriver du en god overskrift

At skrive en god overskrift er meget essentielt for at skaffe interesse og deraf clicks/besøgende. Vi giver dig derfor her lidt tips og tricks til, hvordan du skriver den bedst mulige overskrift. Vær specifik Skriv det vigtigste først i din overskrift....

læs mere

Derfor skal du IKKE hyre et PR- og Kommunikationsbureau

Hvilken selvmodsigende overskrift på, hvad der er vores første blogindlæg. God start! Vi tilbyder en service, som er kendt i forvejen og dermed ikke unik. Det betyder også, at du jo selv kan håndtere din PR og din kommunikation. Det er det samme, hvis du...

læs mere

Nyhedsbrev

Modtag fremover alle nye blogindlæg direkte i din indbakke.