fbpx
PR – er det så vigtigt som alle går og siger?

PR – er det så vigtigt som alle går og siger?

I dette blogindlæg vil vi gøre dig klogere på hvad PR egentlig er, og hvorfor det er så vigtigt som alle går og siger, selv i byggebranchen.  Lad os nu bare kalde en spade for en spade!Forklaret på godt dansk står PR for public relation, altså offentlig relation. PR...

læs mere
Populære LinkedIn indlæg

Populære LinkedIn indlæg

I vores seneste blogindlæg delte vi relevant viden omkring brugen af hashtags på LinkedIn, og hvordan hashtags kan øge synligheden af dine LinkedIn indlæg og dermed din virksomhed. (Læs mere her) I forbindelse med synlighed af din virksomheds LinkedIn indlæg, vil vi i...

læs mere
Brug af #hashtags

Brug af #hashtags

Hvordan kan du synliggøre virksomhedens LinkedIn profil, indlæg, artikler og andet?  I et tidligere blogindlæg omkring brugen af LinkedIn og hvorfor Linkedin er værdiskabende for dig og din virksomhed, listede vi 6 gode god og fif (Læs mere her) I denne forbindelse...

læs mere
Does and Don’ts – Trykte markedsføringsmaterialer

Does and Don’ts – Trykte markedsføringsmaterialer

Hvordan kan du synliggøre virksomhedens LinkedIn profil, indlæg, artikler og andet? Digital markedsføring og kommunikation spiller i dag en stor rolle, når det kommer til virksomhedernes måde at synliggøre sig på. Men betyder det at vi skal glemme alt om trykte medier...

læs mere
Gør brug af LinkedIn

Gør brug af LinkedIn

I dette blogindlæg vil vi gøre dig klogere på brugen af LinkedIn og hvorfor LinkedIn er værdiskabende for dig og din virksomhed.   Uanset hvilken branche du befinder dig i, kan brugen af LinkedIn skabe værdi. Dette gør sig også gældende for virksomheder inden for...

læs mere
Udnyt dine kundereferencer

Udnyt dine kundereferencer

I dette blogindlæg vil vi gøre dig klogere på brugen af kundereferencer. Uanset hvilken branche du befinder dig i, kan kundereferencer skabe værdi for dig og din virksomhed. Dette gør sig således også gældende inden for byggebranchen. Kundereferencer handler i bund og...

læs mere
Overblik over messer 2020

Overblik over messer 2020

Messer er gode værktøjer til at vise produkter frem, netværke og til at skaffe potentielle kunder. Der findes mange forskellige messer; både messer med et bredt fokus og nichemesser.

læs mere
Få flere ordrer i bogen efter messen

Få flere ordrer i bogen efter messen

Efter messen er overstået er det tid til at gøre status. Nåede I jeres mål? Hvor mange visitkort fik I delt ud, og hvor mange modtog I? De visitkort, I tog imod, kan være værdifulde leads til jeres forretning. 

læs mere
Kompetente medarbejdere er nøglen

Kompetente medarbejdere er nøglen

Du er nu helt klar med din stand, materialer med mere og messen nærmer sig. Du mangler dog lige et ret vigtigt element; dit personale. Personalet er altafgørende for, om du når dine mål på messen.

læs mere
Sådan bliver du husket på messen

Sådan bliver du husket på messen

Nu har du styr på alt dit indhold til messen og du er faktisk lige ved at være der. Men hvordan sikrer du dig, at din virksomhed skiller sig ud og bliver husket? Du skal have med i dine overvejelser, at det skal være en oplevelse for dine kunder at besøge din stand. På den måde er du sikker på, at dine gæster husker dig og din virksomhed efter messen og måske endda anbefaler din stand til andre.

læs mere
Knivskarp kommunikation og design

Knivskarp kommunikation og design

Når du har styr på dit formål med udstillingen, din målgruppe og hvordan du når dem, skal du have styr på selve konceptet. Det er her, du skal give gæsterne og deltagerne på messen noget, de kan huske din virksomhed på. 

læs mere
Det skal du have styr på før messen

Det skal du have styr på før messen

Du har besluttet dig for, at din virksomhed skal vises frem på en messe. Måske har du også styr på, hvilken messe det skal være og har allerede lagt et budget. Dette er dog blot få af mange punkter, som du skal have styr på inden messen.

læs mere
Gæsteblog: Brand dig selv gennem content marketing

Gæsteblog: Brand dig selv gennem content marketing

At skabe opmærksomhed omkring sin virksomhed er en kunstart, som kræver de helt rette kompetencer, men også den helt rigtige strategi. Derudover er der mange kanaler at vælge imellem, hvilket gør billedet endnu mere sløret, fordi hvad er den rigtige kanal for din...

læs mere
Hvornår skal du sende din pressemeddelelse?

Hvornår skal du sende din pressemeddelelse?

Som med meget andet, handler pressemeddelelser om timing. Der er gode og mindre gode tidspunkter at sende en pressemeddelelse ud, men det er svært at sige konkret hvornår. Det handler om indholdet og aktualiteten af indholdet. Hvis din pressemeddelelse handler om et...

læs mere
Hvorfor anvende employer brand(ing)?

Hvorfor anvende employer brand(ing)?

Employer branding kan tage tid at inkorporere som marketingsredskab, men det kan vise sig at være tid som er godt givet ud, for samlet set giver employer branding: Færre fejlrekrutteringer Kortere time-to-hire Lavere cost-per-hire Lavere personaleomsætning Øget...

læs mere
Hvad er employer branding?

Hvad er employer branding?

Employer branding er et effektivt markedsføringsredskab, hvad enten du er nyopstartet eller etableret virksomhed. Employer branding er en markedsføringsindsats, som din virksomhed sætter ind for at brande sig som en attraktiv arbejdsplads, med det formål at holde på...

læs mere
Hvorfor du skal bruge storytelling i din markedsføring

Hvorfor du skal bruge storytelling i din markedsføring

Storytelling er et effektivt redskab, når det kommer til content marketing. Gennem historiefortælling kan du få skabt målbare resultater, hvad enten det er at skaffe loyale kunder, styrke dit brand, skabe mere salg eller noget helt fjerde. Hvor virksomhederne førhen...

læs mere
Sådan skriver du et godt blogindlæg

Sådan skriver du et godt blogindlæg

I tråd med det forrige indlæg om brugen af blog i din marketing, får du her nogle tips og tricks til, hvordan du skriver et godt blogindlæg. Det kan nemlig være svært at komme i gang med at blogge, særligt i forhold til hvad du skal blogge om. Før du går i gang med at...

læs mere
Hvad er PR egentligt?

Hvad er PR egentligt?

PR er en forkortelse for Public Relations, der skaber og opretholder en virksomheds image. Forhold er noget af det vigtigste, når det kommer til virksomhedens image. Både forhold til kunderne, investorer, medarbejdere, samarbejdspartnere og offentligheden. Uden disse...

læs mere
Hvorfor du skal bruge blogging som et redskab i din marketing

Hvorfor du skal bruge blogging som et redskab i din marketing

Blogindlæg er et fantastisk redskab i din content marketing, fordi du herigennem får mulighed for at dele ud af din viden og vise din ekspertise til omverdenen. Samtidig hjælper blogindlæg også til en bedre placering i Googles organiske søgeresultater. Det at skrive...

læs mere
Den succesfulde kontakt med medier og journalister

Den succesfulde kontakt med medier og journalister

Når du har en god historie at fortælle fra din virksomhed, gælder det om at nå ud til medierne med den. På den måde kan den blive delt ud til et publikum, der vil blive inspireret og fanget af din historie, og få kendskab til din virksomhed. Men at få skabt kontakt...

læs mere
Hvad er owned media?

Hvad er owned media?

Paid, Owned, Earned og Shared Media. Hvad betyder disse begreber, og hvad er forskellen på dem? Vi vil forsøge at uddybe hver enkel af disse medietyper fordelt på fire forskellige blogindlæg. Det første, vi vil dykke ned i, er Owned Media. Er du i kontrol? Owned Media...

læs mere
PR succes tager tid

PR succes tager tid

Warren Buffett har før udtalt, at det tager 20 år at bygge et omdømme. Jeg tror ikke, vi er helt enige i, at det nødvendigvis tager så lang tid (mindre kan også gøre det), men om ikke andet er der en god pointe i hans udtalelse. PR handler rigtig meget om...

læs mere
Sådan skriver du en god overskrift

Sådan skriver du en god overskrift

At skrive en god overskrift er meget essentielt for at skaffe interesse og deraf clicks/besøgende. Vi giver dig derfor her lidt tips og tricks til, hvordan du skriver den bedst mulige overskrift. Vær specifik Skriv det vigtigste først i din overskrift....

læs mere
Derfor skal du IKKE hyre et PR- og Kommunikationsbureau

Derfor skal du IKKE hyre et PR- og Kommunikationsbureau

Hvilken selvmodsigende overskrift på, hvad der er vores første blogindlæg. God start! Vi tilbyder en service, som er kendt i forvejen og dermed ikke unik. Det betyder også, at du jo selv kan håndtere din PR og din kommunikation. Det er det samme, hvis du...

læs mere

Nyhedsbrev

Modtag fremover alle nye blogindlæg direkte i din indbakke.