Barons of Copenhagen

Barons – Velkendt dansk skjorte-brand 

Den danske skjorte-baron Joachim Latocha står bag skjorte-succesen Barons of Copenhagen, som i disse dage vækster med rekord. Idéen om kvalitetsskjorter til forretningsfolk har på få år udviklet sig fra idé til millionvirksomhed, hvilket Joachim fortjener omtale på. 

 

Opgaven

Barons of Copenhagen har i flere år gjort det rigtig godt, og det er selvfølgelig klart med så fede produkter. Men der var ikke nok opmærksomhed omkring Barons of Copenhagen i medierne, og det er dér, VIGILANT trådte til. Opgaven lød derfor på at skaffe virksomheden omtale i nogle af landets største publikationer.

Udfordringen

Barons of Copenhagen er en kæmpe succeshistorie, men til trods for deres veludviklede produkter, var deres historie om en god omsætning på kort tid lig mange andre iværksætteres. Derfor var udfordringen at vinkle historien således, at presseomtale i de store medier var inde for rækkevidde.

Resultatet

Opgaven har resulteret i en dybdegående artikel om virksomheden i Børsen, og et samarbejde mellem Barons of Copenhagen og VIGILANT, der forhåbentligt vil fortsætte i mange år og resultere i mange flere flotte artikler.