Hairlust

Den danske succesvirksomhed HairLust er stiftet af kæresteparret Rasmus Serup og Sofie Tidemand, som vi har fornøjelsen af at samarbejde med. Utroligt passionerede profiler, som virkelig har forstand på at vækste en virksomhed – hvilket de selvfølgelig også fortjener at få omtale på. De er gode forbilleder for danske iværksættere, og derfor har vi hjulpet med at skaffe dem noget velfortjent medieomtale. 

Opgaven

HairLust har længe haft vind i sejlene, men dog uden den store mediebevågenhed. Derfor gik VIGILANT ind i kampen for at skabe noget presseomtale om de dygtige iværksættere bag virksomheden. Opgaven lød på at få denne presseomtale i store landsdækkende medier, så flere kunne høre om HairLust og deres bæredygtige produkter.

Udfordringen

Hvor ofte læser man ikke om unge iværksættere, der omsætter for millioner? Det er ikke længere en sensation, og derfor var det vigtigt at vinkle historien om HairLust på den helt rigtige måde. Der skulle fokus på, hvad der gør HairLust anderledes i forhold til konkurrenterne, men også hvad der gør deres historie og interne struktur speciel. Den historie skulle vi have ud til de helt store spillere.

Resultatet

VIGILANT fik HairLust i blandt andet Finans og Euroman, men det var omtalen i BT, der især viste sig at blive en succes. På under 12 timer fik den digitale version af artiklen 100.000 unikke læsere, og hvem kan undre sig over det, når nu HairLust består af så spændende et makkerpar?