Hvorfor har I valgt at fokusere på at få medieomtale for Forecast?
Vi er i gang med at lave noget mere brand awareness, så potentielle kunder begynder at kende os.

Hvor tidligt i jeres “startup-rejse” valgte I at fokusere på at skaffe medieomtale for Forecast?
Meget sent, da vi gerne ville sikre os at vores produkt kunne “klare” det. Vi er 2 år gamle.

Hvilken værdi føler I at jeres medieomtale har givet jer og Forecast som brand? Er der eventuelt nogle konkrete resultater I kan fremhæve?
Forhåbentligt er der flere og flere der kender os, så vi bliver et naturligt valg når man kigger efter et produkt til at løse det vi løser. Nok lidt flere jobansøgere end vi ellers ville have fået.

Vil I fremadrettet investere (tid/penge) i medieomtale for Forecast?
Ja, det tager vores marketing sig af. De står for både medie, annoncer og kampagner.

Baseret på jeres erfaring, vil I så mene at det generelt en god ide for startup, at investere (tid/penge) på medieomtale? (Ser i eventuelt eksempler hvor man IKKE bør gå efter at få medieomtale?)
Ja, når man er klar til det. Hvis man får en masse omtale til start og ikke kan leve op til det kan det være problematisk. På den anden side kan det måske hjælpe en til at finde investorer og potentielle kunder, så svær balance.