Hvorfor har I valgt at fokusere på at få medieomtale for Gloove?
Jeg ser PR som værende en mulighed for både at få kunder, men også at få omtale om værdier for virksomheden og de tilknyttede til virksomheden.
Desuden er det en god måde at ramme B2B segmentet.
Hvor tidligt i jeres “startup-rejse” valgte I at fokusere på at skaffe medieomtale for Gloove?
Det har altid været en prioritet at få medieomtale, da medieomtale er “gratis” omtale, og det kan man ikke få for meget af.
Hvilken værdi føler I at jeres medieomtale har givet jer og Gloove som brand? Er der eventuelt nogle konkrete resultater I kan fremhæve?

PR har givet nye samarbejder B2B og også flere kunder. Og derudover har det givet mig, mange professionelle muligheder.

Vil I fremadrettet investere (tid/penge) i medieomtale for Gloove?
Vi vil hele tiden investere vores tid i at få medieomtale, da det er en vital del af marketing. Hvorvidt vi vil investere penge, handler meget om outputtet. Altså hvad får vi af værdi, i forhold til hvad vi investerer i det.
Baseret på jeres erfaring, vil I så mene at det generelt en god ide for startup, at investere (tid/penge) på medieomtale? (Ser i eventuelt eksempler hvor man IKKE bør gå efter at få medieomtale?)
Det er bestemt en god ide at investere tid i PR. Selv den mindste artikel kan give muligheder som ikke var opstået naturligt. 
Men det er væsentligt at have et fokus i sin PR, altså ikke skyde i alle mulige retninger. Finde en kernekompetence for virksomheden også promovere den.