Hvorfor har I valgt at fokusere på at få medieomtale for LuggageHero?

Validering er det vigtigste du har brug for som startup. Du har ikke en lang historie som virksomhed og oftest en ny måde at gøre tingenen på. At journalister skriver om en validerer ens koncept og skaber troværdighed.

Hvor tidligt i jeres “startup-rejse” valgte I at fokusere på at skaffe medieomtale for LuggageHero?

Fra vi havde det første bevis på at vi havde kunder igennem forretningen. Vi tog billeder af vores kunder og begyndte at pitche medier. Det kom der den her artikel ud af i Danmarks største avis Metroxpres: https://www.dropbox.com/s/31dkh6luw7zhvig/Billed%20af%20artikel%20.png?dl=0  (bemærk vi hed Dropnlocal da vi startede)

Hvilken værdi føler I at jeres medieomtale har givet jer og LuggageHero som brand? Er der eventuelt nogle konkrete resultater I kan fremhæve?

Igen, validering. Medieomtale har også ført opmærksomhed fra virksomheder vi samarbejder med, investorer og banker.

Vil I fremadrettet investere (tid/penge) i medieomtale for LuggageHero?

Det gør vi hele tiden

Baseret på jeres erfaring, vil I så mene at det generelt en god ide for startup, at investere (tid/penge) på medieomtale? (Ser i eventuelt eksempler hvor man IKKE bør gå efter at få medieomtale?)

Det betyder alt!