Native og Advertorials

I dag arbejder de fleste medier med native og advertorials. Dette betyder ganske enkelt betalt annoncering i et redaktionelt format. Disse “reklameartikler” kan være ligeså populære som de rent redaktionelle artikler og de ligger ofte også side om side. Native og advertorials kan fungere godt hvis du med en kampagne ønsker at skabe et bred brand awareness.

Hos VIGILANT oplever vi flere og flere som efterspørger native og advertorials og derfor er det selvfølgelig også noget vi kan hjælpe jer med.

 

 

Skal vi tage en snak?

Advertorial for True Gum

Ofte stillede spørgsmål

Vi bliver ofte stillet en række spørgsmål angående vores service. Vi har samlet de mest stillede herunder. Måske kan det være afklarende for dig.

Hvad er der helt nøjagtigt I hjælper med?

Vi arbejder med PR og kommunikation. Det betyder, at vi arbejder på to fronter. Vi skaber relevant presseomtale (pressemeddelelser) for vores kunder, og vi arbejder ligeledes mere strategisk med deres kommunikation. Det betyder, at vi analyserer, hvor og hvordan de bør håndtere deres kommunikation.

Kan I sikre at vi kommer i det medie, vi ønsker?

Kort sagt nej. Det kan vi ikke garantere, men vi kan love, at vi gør alt, hvad vi kan, for at det lykkes. Vi tror så meget på vores egne evner, at du ikke betaler, hvis vi ikke lykkes. Vi aftaler dog sammen en 2. og 3. prioritet, så vi altid rammer et medie.

Hvad koster I?

Det klassiske spørgsmål! Vi har en timeløn på 850 DKK. Vi forsøger dog altid at udforme vores services og dermed priser individuelt, fra kunde til kunde og derfor er det mildest talt umuligt at sætte en fast “produktpris”.

Hvornår bliver vi publiceret i det ønskede medie?

Først og fremmest skal vi sikre, at I kommer i det rette medie. Den interne proces hos os tager ikke lang tid – ofte kun et par dage. Derefter skal vi kontakte den/de rette journalister, som skal have pressemeddelelsen ind på det rette tidspunkt. Dette rette tidspunkt er desværre ikke noget, vi kan kontrollere, og derved er det ude af vores hænder.