Hvorfor har I valgt at fokusere på at få medieomtale for Passendo?

For at opnå opmærksomhed og opbygge troværdighed hos vores målgruppe. 

Hvor tidligt i jeres “startup-rejse” valgte I at fokusere på at skaffe medieomtale for Passendo? 

Helt fra starten

Hvilken værdi føler I at jeres medieomtale har givet jer og Passendo som brand? Er der eventuelt nogle konkrete resultater I kan fremhæve?

Omtale og genkendelighed når vi er ude og tale med nye kunder, men også eksisterende kunder.
Vores erfaring er at det efterlader et positivt indtryk jo flere gange og jo oftere vi bliver set og anerkendt. 

Det smitter af på salget. Historie: Vores målgruppe som er store medieorganisationer som Berlingske, er der ca. 12-15 relevante af i Danmark. Vi gik ud med en artikel bla i Mediawatch med udtalelser fra et par kunder om deres succes med Passendo. På baggrund af den artikel fik vi lukket yderligere 4-5 kunder inden for relativt kort tid. Vi ved det fordi flere henviste specifikt til artiklen. Vi mener det har haft en slags “fear of missing out” effekt.

Vil I fremadrettet investere (tid/penge) i medieomtale for Passendo?
Ja det vil vi. I DK har vi et ret etableret forhold til medierne nu så det klarer vi selv, men I udlandet benytter vi os af lokale PR folk.